Sidor

tisdag 21 juni 2011

kvällscykling och jordgubbshäng!




















































yoyo! är lite stressad för tillfället, packar för fullt inför flytten till älen. men tänkte hinna med att uppdatera er lite ändå! igår kom madde hit, hon ska bo här några dagar när mamma och anna är bortresta. vi cyklade till maxi sent på kvällen och handlade lite, mysigt och skönt! dock kom vi på att vi skulle dit typ tjugo minuter innan det stängde och det ligger två kilometer bort. så blev en hurtig cykeltur alltså! jag köpte typ hallon och tamponger. och kött haha. gött! imorse ringde lintu och berättade att hon satt i ett jordgubbsstånd på stan och frös. cyklade dit med jacka, filt och vantar och hon bjöd på kaffe och jordgubbar! underbart. fick sitta en stund i ståndet medan hon sprang på toa, då kom det en tant och sa att jag hade finast jordgubbar på hela torget. hon var gullig. nu måste jag duscha, vill ju att min nya sambo ska gilla min kropplukt! PÖSS och HAJ!

2 kommentarer: