Sidor

måndag 9 maj 2011

taggar inflyttningsfest! ( och vart kommer brösten och kameltån ifrån?! )

















hej hej hallå! gud vilken värme det är ute, vart 25 grader och sol hela dagen. igår var göteborg varmast i hela sverige, love it! är helt röd och flottig i ansiktet så vi skippar det va, men glad är jag! framför allt för att det är eurovisionvecka, tror ingen är mer taggad än jag! och solen skiner ju. och mensen är över. och jag åt nyss glass. och på fredag har jag inflyttningsfest! hoppas på alkohol och körv i inflyttningspresent! haha nejmen, det ska bli görskoj. hoppas det kommer en del folk ändå? lite pinsamt annars. nu ska jag greja lite här hemma, har lite business att sköta. ikväll blir det gröt och varma mackor (längtar efter mat hela tiden haha) för jag är pank. men det hör ju till. hoppas ni har det gött - njut av solen! puss!

2 kommentarer:

  1. DU HAR FÅTT TUTTAR!

    SvaraRadera
  2. haha tråkiga är att jag inte har det! :( får ha tighta tröjor och böja mig fram oftare! ;)

    SvaraRadera