Sidor

söndag 8 maj 2011

satan i gatan
















döpte dagens blogginlägg efter årets kanske bästa skiva. veronica maggio. så jävla bra. har jobbat hela dagen idag, vart full rulle sen klockan sju imorse! jobbar ju på läger för barn med autism på lördagar annars, men nu ska jag börja jobba varannan söndag också med en annan grupp. helt nya barn alltså! nu är jag kontaktperson till en liten kille med downs syndrom istället. superroligt med ännu mer erfarenhet, arbetskamrater, roliga fina barn och lite extra pengar! har varit ute i solen hela dagen, haft picknick, spelat badminton, gungat och bara haft det skönt. sett på bamse och stekt köttbullar. bråkat lite, myst lite. är helt varm om kinderna - lite rödare och några fräknar rikare. måste erkänna att jag är HELT SLUT efter den här helgen, och inte minst efter tentaveckan. nu ska jag äta lite kvällsmat sen sova tidigt tidigt! imorgon är det skola igen, bara härda ut. tur att jag har mallan. och emma. och min bitch. och världens bästa kompisar. puss!!

2 kommentarer: