Sidor

tisdag 10 maj 2011

solning!
































ska precis ut och sola! fick en sådan panik för att man går och tjatar om att "åh vad jag ska njuta av sommaren i år!" sen när den väl kommer jättetidigt så förstår man det inte för att "det är ju bara maj" och så regnar det juni-juli-augusti och man gick miste om hela skiten. nej nu är det faktiskt sommar. 25 grader och sol är sommar. så nu ger jag mig ut i solen med en bok, min ipod och ett soligt humör! har på mig mina nya shorts jag fick från h&m idag, fina ju? sköna och precis lagom however! man kanske har slarvat lite med rakningen liksom, så lika bra att ha shorts på sig! och mensen gick ju nyss över, tänk om den skulle få för sig att hälsa på igen? så ligger man där. haha nej. kanske lite solkräm med va? puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar