Sidor

måndag 16 maj 2011

livskraft






















var med min ppu-grupp ute hos vår handledare idag för en avslutning! gud vad underbart det var! har aldrig sett ett vackrare beläget hus förut, stora glasfönster som vette ut emot vattnet. vi pratade om allt, åt god mat, drack kaffe och fikade tillsammans hela kvällen. efter det vandrade vi i skogen lite, några tjejer från gruppen. herregud vad vackert det var. trots att jag är en riktig asfaltstjej som är nojig över allt som har med typ gräs, skog och djur att göra så älskar jag det ändå ibland. ni vet landet i små doser, så underbart. slappnade av, andades frisk luft och njöt av naturen. malin tog fina kort, ett ser ni ovan. hon och jag bestämde oss faktiskt för att vandra ett vandringsspår ut hit innan jag åker hem till linköping i sommar. tjugofem kilometer, en hel dag. prata om allt och vara ute hela dagen. det blir underbart! (förresten fick jag 1100 spänn på kåren, underbart) ja, ibland är det svårt att inte älska livet! nu ska jag sova - och imorgon ska jag unna mig sushi efter skolan. jag lovade mig själv det om jag fick pengar idag. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar