Sidor

tisdag 17 maj 2011
































hej! herregud vad jag är trött och sliten idag, klev just upp ur sängen efter en lång powernap. sov inte alls länge inatt så det behövdes! kanske syns eller? sminket är helt utkladdat och mitt hår är en enda röra. har haft en ganska skön dag i övrigt också. gick upp tidigt och handlade frukost, drog på mig gummistövlarna och åkte till skolan på en föreläsning som jag för en gångs skull kände mig som en expert på. lss. satt och svarade på folks frågor i mitt huvud haha, men vågade inte säga något högt. ska nog för en gångs skull göra övningsuppgifterna till de här frågorna. kanske plugga lite för första gången den här kursen? fast jag vet inte. fett överskattat att plugga annat än veckan innan tentan tycker jag. och fett pinsamt att jag bara pluggat en vecka på ett halvår... jaja tar tag i mitt liv imorgon kanske, är ju ledig då. och förresten: imorgon kommer min bror hit! ändrade planer. jag är glad! men nu måste jag ringa lite barn och föräldrar inför helgens läger - puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar