Sidor

måndag 16 maj 2011

















god förmiddag! tog en skön sovmorgon idag också. har rostat bröd och dammsugit, sett på top model. vattnat blommor och rökt en cigarrett. pratar med mamma i telefonen nu. lite ledsen för att min bror är hemma i sverige, första gången sen min student om jag inte minns fel, och vi har inte råd att träffa varandra. det suger faktiskt. att han är några timmar bort, i min hemstad, och vi får inte ses. fan! nej får sluta tänka på det. ska åka in till skolan nu, ska till kåren med min bitch och kolla om vi sålt några böcker! lämnade in massor böcker där för tre månader sedan och hade dött av lycka om jag lyckats få några av dem sålda. behöver verkligen pengarna. sen har vi tre timmars föreläsning och efter det ska vi åka hem till vår ppu-ledare på landet och äta mat. hon bor tydligen jättefint precis vid vattnet så hoppas det blir fint väder! hörs sen när jag är hemma, tschüss!

3 kommentarer:

  1. Du frida, skoja inte! Bara en tjuga hade fått mig gråta av lycka typ haha.

    Tack emeli! 99 spänn på h&m, finns lite olika färger :)

    SvaraRadera