Sidor

torsdag 28 april 2011

pussigulli linkan!





















































hade en jättefin helg över påsk faktiskt, kanske min bästa linköpingsvisit ändå! lagt upp massor bilder på facebook så blev ingen bildbomb här precis, men så jävla orättvist är livet vet ni. vad gjorde jag hemma då?
torsdag:
drunknade i kramar och mammas mat, sminkade anna som gick påskkärring. hon kom hem mellan varje dörr hon ringt på och visade hur mycket godis hon fick av vardera granne, haha! på kvällen drog jag på nån fest med david och hans vänner. träffade även christoffer och bandet. blev en natt på ågatan (träffade snygg-sofia också!) fredag: trött. fredagsmys för hela slanten! lördag: påsklunch hemma hos mamma, häng med faster plus one och pappa. söndag: fikade i solen med fina unni! åt min favoritsallad på coffehouse by george, mm! glass ute, mycket prat och skratt. fina vän. sen grillkväll hos pappsen, madde och hennes friare var också med! jättehärlig dag. måndag: handlade brunch och gick med anna genom skogen till en fin, stor park och hade picknick. mycket bus, lek och egentid innan det var dags för mig att åka hem! TACK alla fina östgötar som förgyller tillvaron när man är hemma. nu måste jag sova; ska tvätta innan skolan imorgon - fett moget! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar