Sidor

torsdag 28 april 2011

jag vet att ni gillar mina mobilbilder...

















...så fortsätter langa dem! all mat ser så smaklös ut. anyways; gick upp tidigt idag för att tvätta, gött att ha det gjort innan man drar till skolan. åkte in och träffade malin på avenyn, shoppade träningskläder och åt på sushi delux, väldigt gott och billigt! 7 goda bitar för 50 spänn, lagom. soppa och grejer med då. köpte även ett par khakigröna jeans och en stor tröja man kan ha till leggins - 300 spänn ihop, bra bra! skola på det, sen soppa och långpromenad i skogen med terese. blev nån halvmil kanske, känns bra. vill ni se bilder på kläder jag köper förresten? bara tjatar om det men ni får aldrig se! kan lägga upp om någon vill! OCH: imorgon ska jag och terese på circus sale vid fäskekörka, de säljer kläder från weekday, cheap monday och monki - allt med 75-90% rabatt! dör, hoppas jag hittar nåt. hörs imorgon, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar