Sidor

onsdag 27 april 2011

jag vet, jag börjar bli en bekräftelsehora.















































jag är väldigt medveten om detta. jag som alltid beklagar mig över folk som skryter om hur nyttiga och hälsosamma de är. jag som brukar se på "du är vad du äter", gråta och äta chips. nu vill jag att hela världen ska se att jag jobbar på en förändring i mitt liv, för min skull! känner mig så bra när jag stoltserar med det ju. tog ju till och med ett kort åt er i farten, på mina joggande läckra lår! haha. ja, var ute och sprang nyss - efter tre dagar av en betydligt sundare livsstil än innan orkade jag jogga 1,5 km längre än jag gjorde tidigare. efter tre dagar. blev så jäkla stolt och taggad på att kämpa vidare nu, snabba resultat gillar jag! ska nog köpa en våg ändå va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar