Sidor

fredag 29 april 2011

prins william - vad fan hände?


















ser på det brittiska bröllopet! men är brudparet verkligen så fina som alla säger? jag tycker inte det. är medveten om att den högra bilden på william är så himla smaklös, men han är faktiskt ful! ser väldigt gammal ut för sin ålder (han är 28?!!!) plus att han som har så mycket pengar både göra något åt sin tunnhåriga hjässa. okej, förlåt, säkert många av er som skiter i bröllopet, så sammanfattar kort mina tankar om det:
- prins william är ful
- kate's klänning var gorgeous!
- ogillar att brittiska bröllopstårtor = fruktkaka med marsipan
- malou von sivers är en bitch som programvärd för detta event
- london är en underbar plats på jorden, jag saknar glada britter
- jag ogillar monarkin samtidigt som jag tycker den är lite mysig
- kate vinkar jätteroligt
- bröllop är roligare än tentaplugg.
ser ni på bröllopet eller skiter ni i sånt här? personligen, allt som det snackas mycket om gillar jag att ha koll på! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar