Sidor

onsdag 27 april 2011

lunch times!































slänger upp två bilder; en på mitt nyfärgade hår (inte så stor skillnad, något mörkare och mitt hårfäste är inte längre grått!) och min lunch, som ser rätt äcklig ut haha (sallad med kräftstjärtar, keso, gurka, soltorkade tomater. lite balsamvinäger på). blev grönt te till efterrätt. det här kommer bli värsta matbloggen nu när jag bantar, men jag älskar att läsa om vad folk äter så..! har shoppat lite idag med; hittade en tunika/linne/skjorta/kort klänning-grej i jeanstyg förut på gina, och så köpte jag en randig tisha på monki! när jag kom hem hade jag fått ett paket från nelly med, blev superlycklig! fick två grymt snygga halsband som jag kommer använda riktigt flitigt! fick också hem ett par svarta spetsshorts som var grymt snygga, ska bara beställa en ny storlek på dem så blir det perfekt. nu ska jag ut i skogen och träna lite, blir nog powerwalk idag. förresten; till middag blir det morotsbiffar, bulgur och tsatziki, nu slipper ni undra! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar