Sidor

söndag 20 mars 2011

varför äger jag 112 t-shirtar?



- för att jag är dum i huvudet.
- för att jag har nåt slags tomrum från barndomen.
- för att jag tycker man sviker sina kläder om man slänger dom.
- för att jag gillar t-shirtar.

nej jag vet inte. vad tror ni?
daniel i min klass frågade mig för några veckor sedan "var det inte du carro som hade så jävla mycket kläder?" varpå jag svarade "eh nej, håll käften" men okej. jag gick hem och räknade. får väl erkänna, fastän jag inte gillar att ha fel. 112 är ganska mycket. värsta nödnumret också. liksom, 1-1-2.
nej nu ska jag hem till malin på markland och deppa. vi ska väl röka och prata om våra meningslösa liv. tänkt på att pengar luktar så jävla äckligt förresten? mynt alltså. hatar att hålla i mynt. ska komma på ett nytt bra material man kan tillverka mynt av, som luktar gott. ja, det blir mitt nästa projekt. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar