Sidor

måndag 21 mars 2011

läxar upp er nu, kalorislynor..

läser om kompisar och kändisar som bantar och ska vara nyttiga, tränar, äter nyttigt och skit hela tiden. det är la roligt. jag har rätt bra koll på kalorierna om jag får säga det själv, men känns allmänt som att folk har så jävla dålig koll på sånt? särskilt när vi pratar halvfabrikat som ofta är "vanlig lunch" för många. men fan, ni som nu ska vara så nyttiga och räkna kalorier kan väl i alla fall läsa på lite innan ni börjar. jag skiter i sånthär personligen men stör ihjäl mig på er? som pytt i panna. ur kalorisynpunkt är det nyttigare att dricka 1,5 liter coca cola än att äta en portion pytt i panna. läst runt på massa forum och bloggar. nån som trodde en pizza var 500-1000 kalorier? hahahaha. vi borde nästan skapa ett nytt mått för att mäta energi i maten!

nejmen gud. sitter bland sopsäckar och flyttkartonger, äter godis och läser anorexiabloggar. så himla typiskt mig, dubbelmoralen. måste sluta. funny facts förresten! visste ni att man kan överleva ett helt liv på 25 gram jordnötter och 75 cl rödvin om dagen? man lär ju må bajs, men man får i sig allt kroppen behöver haha. hörde det på radio förut. fan, nu är det jag som är anorektierbloggare. borde diska istället. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar