Sidor

fredag 18 mars 2011

jag är inte alls cynisk...

jag bara hatar barn med glasögon. på riktigt. ja förlåt till alla mammor där ute med synskadade barn, vilken tur att ingen läser min blogg. om jag hade vart känd hade jag fått så jävla mycket skit för allt haha, allt jag säger högt är ju skit. det roliga är: folk skrattar åt all skit jag säger och tycker jag är lite elak, men innerst inne håller de alltid med mig! som här. nu sa jag att jag hatar barn med glasögon. har aldrig i hela mitt liv, handen på hjärtat, sett ett gulligt barn som bär glasögon. tänkte lägga in två helt random bilder på gulliga barn vs. två bilder på barn med glasögon. vilka är sötast? jag vet vad jag tycker. döm själva! (herregud, får man betygsätta folks ungar? mitt överjag säger åt mig att sluta, men jag kan inte)






















4 kommentarer:

  1. hahhahaha SOOOO TRUE!
    minns att jag försökte kommentera på fyllan igår men det gick inte så bra så lägger en nu!
    det är samma sak med feta barn. hatar dem, dem är inte söta och de tar upp för mycket plats!

    SvaraRadera
  2. jaaa fyfan vilka äckel alltså. hörde du att svanen var gravid haha?
    nej du gjorde rätt i att vänta! ;) ja feta barn är rätt äckliga, men tror NÄSTAN jag gillar dom mer än synskadade barn. fan, vilken kluring!

    SvaraRadera
  3. hahaha ah men det va så jävla komiskt för birgittaskolan har ju idrott på friskis och iv val på fredagar. å jag tränar alltid samtidigt som de är där. så satt jag och snacka med nicklas tapper om svanen. så får jag sms av hanna jag bah "whatafuck" jag bah , tapper du måste fråga henne. så hade han gjort det så hade hon suttit och berättat för klassen HAHA

    lite klurigt, barn ska va lite småfeta tills de är typ 2 bast (MAX) sen ska de va smala

    SvaraRadera
  4. hahaha ofta de har idrott på friskis nu?! inte ekoxen eller vad det heter? kände att vi tappa fokus från barn med brillor men ändå...

    aaw, men nu får hon ju nån annan att kela med, kan hon behöva! ;>

    SvaraRadera