Sidor

torsdag 24 mars 2011

pappa jag vill inte..

















fan nu orkar jag inte mer. pappa åker från linköping nu och när han kommer fram till mig i göteborg ska ALLT vara klart och städat här! har skrivbordet, matbordet, kylskåpet och lite småskit kvar. men det tar tid! varför sitter jag här då? jo. för jag vill så himla mycket men när jag måste göra saker själv blir jag som en gnällig snorunge. som när folk ber en att hjälpa till.. jag hatar att hjälpa till haha. fan vad jobbigt det är. svettigt. på tal om jobbigt - upptäckte åtta utslag på ena sidan inatt, jag tvivlar på att det är myggbett. har ju inte varit ute på ett dygn liksom. fick panik, hjärnan skrek vägglöss, så jag skrek och kastade av mig täcket, bytte alla sängkläder och skrubbade kroppen haha. kliar fortfarande. ska inte säga nåt om "vägglössen" till pappa sen, då tar han nog in på hotell. satan, måste fortsätta! väldigt tveksam till om jag hinner blogga imorgon, hela helgen är planerad in i minsta sekund, tro mig! jobbar hela lördagen med. vi får se, ha en bra helg annars! vi hörs när jag bor i göteborg på riktigt, puss!

2 kommentarer:

  1. finns inget värre än att hjälpa till. det är så jobbigt, hate it!
    du bloggar lite dåligt carro. bad bad girl

    SvaraRadera
  2. flyttade fredag-söndag ju!!! snart är jag tillbaka som vanligt ;)

    SvaraRadera