Sidor

onsdag 23 mars 2011

nu utrymmer jag bostaden
















sitter i ett hav av kartonger nu. nej egentligen har jag bara fem stycken, men det är sopsäckar och skit överallt. åtta svarta, stora sopsäckar med kläder blev det. känns inte som så mycket, men jag vet inte. har packat och städat i fem timmar och har massor kvar. har ingen mat hemma och det är dumt att köpa ny mat två dagar innan flytt. men ska ändå ner och panta burkar (haha baglady) så ska köpa lätt mat som ravioli och yoghurt typ. visst ser jag fräsch ut förresten? inte duschat på tre dagar, haft tvätt som hängt inne i duschen i brist på annat utrymme..





















ni ser ju mina bra nödlösningar? kanske kan ge er en bild av hur jävla trångt det är här. måste fortsätta städa, plocka, packa, diska, tvätta, panta, handla, gå nu. hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar