Sidor

måndag 28 mars 2011

äntligen göteborg!












































hej!! gud vad länge sedan jag bloggade, men jag förvarnade er faktiskt innan. vilken hektisk helg det har varit, jag och pappa har verkligen kört i 110 båda två, men det var det värt! nu är jag äntligen på plats i min nya lägenhet i göteborg. det var värt 1,5 år att köa för känner jag nu. allt är så himla bra. solen skiner och snart ska jag äta min favoritmat (lasagne!) för första gången sedan jag flyttade hemifrån. sen kör jag lite wild and crazy idag, tänkte ta på mig skinnjackan! snacka om living on the edge! haha jag uppdaterar er lite senare, ska till skolan om någon timme och nu hungrar jag ihjäl efter min brunch. dessutom är desperate housewives på tv. åh vad allt är bra. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar