Sidor

tisdag 22 mars 2011

ser ni mitt jäkla myggbett?
















fick minst fem sådana idag, igen. fick kanske skylla mig själv. de hittade en död man i säveån här i partille typ igår. sedan idag ser jag hur det kommer en brandbil med räddningsutrustning anpassad för att hjälpa folk ur isvakar, som kör mot dammen bakom mitt hus. är så jäkla nyfiken så följde efter dom, dök in i skogen och tog mig ner för en brant för att komma till dammen där de förhoppningvis skulle rädda en döing och jag skulle få bli vittne. men nä. det var bara en brandövning. den enda som låg och sprattlade under isen var en brandman. så blev inte intervjuad av någon lokaltidning eller nåt. enda jag fick med mig hem var massa myggbett och trötthet efter att ha krypit i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar