Sidor

torsdag 17 mars 2011

jomen hur går det med sjukligheterna?

















ja, är ju sådär lagom pigg. eftersom jag måste upp sex imorgon bitti och knappt kan sova om nätterna så måste jag tvinga mig själv att sitta uppe nu. får inte sova nu, då kommer jag aldrig somna inatt! anyways, är feberfri för tillfället. känns skönt, börjar få hungerkänslorna tillbaka! ska äta fyra nuggets och en macka i alla fall. men har gett upp tanken helt om tentan nu, blir jag frisk till helgen har jag ändå inte en chans att hinna plugga klart.. men men! får släppa det nu. skola 8-15(!!!) imorgon blir väldigt tufft. vill inte att någon ska se mig såhär haha. fyfan. men efter det ska jag unna mig riktigt god och fet mat samt massa vila hela helgen. inget jobb och plugget måste jag ju släppa! inga planer förutom att packa inför flytten. skönt! hörs imorgon era friska bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar