Sidor

lördag 5 mars 2011

dagen-efter-körven
































hola hola! gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, åkte till fel biograf så missade filmen haha. smart att inte ens fråga vart man ska ses liksom. jaja, drog till andra lång och chillade med öl och några i klassen! vi var inte alls många, men väntade på min kompis terese som var på bion, så satt där ett tag haha. vid elva kom kalle och hans linköpingspolare förbi, hade kul och blev lite fulla, härligt! drog till burger king vid järntorget - klassiker! sen drog jag och terese hem till henne i majorna, käkade och sov riktigt gött. mår förvånansvärt bra idag, men drack sju öl så blev inte så full, gött att slippa vara så bakis! funderar ändå på pizza ikväll? har inga chips, inget godis, ingen god mat och sitter ensam framför melodifestivalen. och är ju lite bakfull ändå. den här körven är i princip det enda jag ätit idag. så visst borde det var okej? bara en liten pizza?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar