Sidor

fredag 4 mars 2011

i just came to say hello

















jaaaaa fyfan vad fett med fredag! trodde det var torsdag idag, men blev ju glatt överraskad. och bara två dagar kvar till söndag liksom, grymt! kollade på min nya lägenhet i högsbo/frölunda idag. väldigt bra område och läge, helt okej lägenhet! en del jag behöver köpa, som soffa och tv, och skulle väldigt gärna måla om. tanken är ju ändå att jag ska bo där i tre år, så vore gött att fixa lite. vi får se! har precis duschat och bytt om, ska in till stan om tio men bloggar lite snabbt. har på mig grå kavaj, svart loose fit-tröja med leopardmönster, svarta stuprör och mina vinröda klackar, blir nog bra. ska på bio med några tjejer i min klass - vi ska se oscarsbelönade black swan! yes! fått jättebra cred, verkar grym. efter det tänkte jag möta upp några på andra lång för några öl, kanske inte stannar så länge. sover nog hos terese i min klass efter, hatar att åka själv hem en mörk fredagkväll. herregud, i need a man liksom! nu ska jag fortsätta lyssna och tagga med min ipod, köpte nya hörlurar idag så musiken hörs bättre än någonsin. hörs imorgon, ha en bra kväll!

2 kommentarer: