Sidor

söndag 6 mars 2011

äntligen söndag?!































haha snygga bilder? gick upp för några timmar sen (!!!!!!!!!!) och såg på black swan och åt frukost. nu har jag diskat och fått ont i ryggen, ska snart dammsuga. är visning av mitt rum idag! har ju skrivit det flera gånger, men det har aldrig dykt upp någon och kollat på rummet. så idag håller jag tummarna, kommer en till och tittar imorgon med. hoppas de skriver kontrakt, då slipper jag dubbelhyra! när det är visning här vill jag inte vara hemma, så ska ner till allum om nån timme och handla två viktiga grejer jag inte fått gjort än: svarta skor och en almanacka (kalender? kan fortfarande inte skillnaden. nån som vet?). är så jävla stressad och missar massa saker, så måste lära mig att få lite struktur, kanske bra med en kalender (haha?) då! förstår inte hur jag överlevt innan. har en stor tröja på mig så funderar på att flyga ner. är ju ändå asfett väder idag, så varför inte! hörs sen, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar