Sidor

söndag 6 mars 2011

glida runt, hänga runt, låna pengar.












































hey guys! ledsen om mittenbilden blev väldigt suddig, men de andra fotona jag tog gick inte att öppna, så ni får leva med det. promenerade ner till mitt lilla centrum här förut för att köpa lite viktiga saker! på åhlens köpte jag en lila kalender, pennor, pennskrin och en snygg mapp för alla mina papper. allt som allt kostade det under 150 spänn så det var ju billigt tycker jag! och så köpte jag svarta skor. yes, hittade äntligen ett par jag gillade! hittade dem på din sko för 499, bra pris! de skorna kan man ju ha när som helst, till vad som helst, förhoppningsvis hur länge som helst. fanns ett par helt okej på skopunkten för 399, men lägger hellre en hundralapp extra för att få dessa. vad tycker ni om dom? har för övrigt nyss putsat dem så därför de är så glansiga och fina! gick förresten till scorett också, mina vinröda favoriter köpte jag ju där i höstas. har sprayat de skorna innan, men använder man bara spray på mocka/nubuck torkar det ut materialet så de förstörs med tiden. mina var lite saltskadade där framme, samt väldigt torra eftersom jag bara sprayat. fick jättebra hjälp och shoe conditioner med mig hem, det ska återfukta och skydda skon! kan vara för sent att behandla skorna, men får försöka. men nu ska jag laga mat - blir kyckling, cous cous, broccoli, champinjoner, majs och sallad ikväll! gött och nyttigt. hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar