Sidor

torsdag 24 februari 2011

tillbaka till vardagslivet i göteborg!

































jaa, nu är jag tillbaka med mina vardagliga updates och cambilder - vet att ni gillar det! idag lämnade jag av lintu på centralen, sen drog jag till pressbyrån på dirren och köpte halstabletter (blä) och kaffe! det behövdes. var ju, som ni vet, förkyld/sjuk tre månader i sträck, men för en vecka sen gick det över! igår kom det tillbaka. tappade rösten flera gånger i skolan idag och snöt helt sjuka färger snor. ni vet att det är grönt när det är infekterat? mitt var grönt och brunt(!) så känner på mig att det är en värstingförkyldning på gång igen. aldrig snytit brunt snor innan, wtf liksom. jaja, sen var jag i skolan och fick massor kramar och fick tjata om min londonresa hundra gånger haha. det var mysigt, saknat mina fina kompisar, särskilt min bitch! mmm pluggade lite efter, men ville dra hem fort och bara umgås med mig själv, åååh. lagade köttbullar till mat (med äppeltzatsiki - fett gott, pröva!) och såg nya lyxfällan. NU måste jag sova! skola och massa plugg imorgon. har för övrigt stickad oversize från london på mig på översta bilden, och en gullig pyjamas på sista bilden! köpte den för 40 spänn på primark, sjukt. tänk när det är rea där liksom?! nejmen nu ska jag krypa ner under muminfilten, hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar