Sidor

fredag 25 februari 2011

älska mig din jävel.

































freaky friday alltså! fyfan vad gött med fredag förresten. kom på mig själv med att skratta åt en främling med systempåse och säga till mig själv lite tyst "hörrdö, det är fan måndag idag, skärpning bruden!" men det var det ju inte alls kom jag på sen. vet ni vad som hänt idag då?! galen morgon, var med om världens trauma. när jag skulle gå av vagnen utanför skolan smällde dörrarna igen på mig så jag fastnade mitt i dörren - precis när vagnen skulle åka! satt fast en stund, sen slet jag loss armen och försökte få upp dörren vilket inte gick. kom till slut loss och fick springa bak i vagnen för en dörr man får trycka upp själv - då kom jag ut! haha så jävla läskigt? om man fastnar mellan två dörrar borde de ju öppnas? men nej. iaf, hade bra föreläsning sen. drog till café vanilj på vasa efter skolan med fina malin. klagade lite och åt underbar pasta med fläskfilé. fick med mig kaffe hem gratis och grejer, schysst café ju?! dit går jag lätt igen. åkte till partille efter det, kollade in bokrean lite. köpte en bok som heter "älska mig din jävel" och en av min favoritförfattare karin alvtegen. pappa ger mig alltid en bok från rean varje år, så ska önska mig den sista boken med alvtegen som jag saknar i samlingen! men nu ska jag rita släktträd, se på solsidan, äta chips, dammsuga och plugga samtidigt. är man bäst så är man ju? puss, ha en bra kväll! (och tröjan är från london förresten. kort lite "american high school"-sportig haha. vet inte vad R:et står för dock. rabarber kanske)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar