Sidor

torsdag 24 februari 2011

resumé av london !















gud vad london var vackert! kände mig så hemma i den staden från första sekund - skäms för att jag inte varit där tidigare. så vacker och turistvänlig stad, men ändå så genuin och lagom stor. var där en vecka med min vän lintu, det var lagom! inte ens på en vecka hann vi se alla måsten - som buckingham palace och harrods! men allt annat såg vi typ. tyvärr var det inget kameraväder, så har inte så mycket bilder men vem bryr sig. minnen kan man inte ta kort på! plus att jag hatar att vara med på kort haha. anyways: shoppade ganska mycket, åt god och fet mat mest! herregud vad min mage dog. alla som sa att det var så dyrt att äta där - man kunde lätt få snabbmat för 25 spänn? eller tre portioner thai för 40 spänn, awesome! åt min godaste hamburgare samt godaste pizza i hela mitt liv i london. men efter en vecka var det gött att komma hem. inte minst för att jag inte hade fått vara ifred på så länge, (är lite av en ensamvarg ibland, blir galen och får ångest om jag inte får vara själv något!), dels för jag inte fått gråta på så länge, eller fått sova ifred. och gud vad man stör sig på varandra när man är tillsammans HELA tiden! lintu störde sig som fan på att jag inte gillar att dricka yoghurt direkt ur paketet och jag störde mig som fan på att hon smaskar haha. men det hör ju till?! nu ska jag äta mat och vila, sedan tillbaka till plugget. älskar alla i min klass förresten, så underbart att vara tillbaka i skolan!! PUSS

2 kommentarer:

  1. världens bästa lintu24 februari 2011 kl. 23:17

    jag... jag förstår verkligen inte hur du kan totalvägra youghurt ur burk... men allting kommer man inte kunna förstå här i världen!1

    SvaraRadera
  2. haha jag pratade med flera om det lite för att se, de flesta föredrog att inte göra det alltså xD så sååå onormalt är det nog inte haha ;) men som du sa: mina vänner är ju väldigt classy! eh..

    SvaraRadera