Sidor

onsdag 9 februari 2011

somnade, vaknade, såg ut såhär:

















mm mitt hår är så himla sexigt, kanske? kanske inte. herregud, hatar folk som bloggar utan att säga nåt? måste säga nåt. HEJ HEJ BLOGGEN WAZZUP? jag mår i alla fall rätt bra, ont i huvudet, vaknade nyss efter en dåsig varma mackor-powernap (min muminfilt är för skön pappa, köp en ny!). har kört lite idag, det gick bra. blir så arg när jag kör fel bara haha. skulle köra rakt fram, svänger vänster och min lärare bara "nu blev det lite fel, men det här området är ju i och för sig rätt trevligt det med, har inte varit här på länge..!" var på jag "ja jag tänkte det. fan jimmy, du måste sluta tänka på dina elever hela tiden och fokusera lite på ditt eget bästa! vilken tur att jag visste att du personligen ville åka in i det här området istället för att köra rakt fram. nu tar vi ett varv!"

efter körlektionen avbokade jag lite tider, hade bokat in två lektioner när jag ska till england nästa vecka, lite dumt. eller ja, carolina lind hade bokat då. herregud vad de har svårt med mitt namn här nere! är det inte lind så är det lund. ramlade i en vattenpöl, åkte till skolan, pluggade med daniel och anna, åt köttfärssås, promenerade haga-heden (hurtigt haha!) och imorgon ska jag fika med älen! skiter i att visa er den där jackan/kavajen idag förresten. har ingen lust, är fan hungrig. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar