Sidor

tisdag 8 februari 2011

det här är min tid









































1. skrev på hyreskontraktet för nya lägenheten.
2. lyckades för första gången med köttfärssåsen! den blir alltid för vattnig, för tomatig, för kryddig, för okryddig.. världens bästa tips: byt ut krossade tomater mot pastasås med tomat/basilika (euro shoppers är fan godast, kostar en tia för en fet burk som man kan använda till massa annat också). och så lite vitlök och morötter i! mmm dör. matlådor för veckan, check!
3. insåg hur liten min frys var när det till och med hade fryst fast en påse riven ost på dörren. vafan. ska bli gött att flytta!

nu: vila magen, svettas klart och läsa ett kapitel utvecklingspsykologi. sa jag förresten att jag diskat, städat hela stället och plockat i ordning på alla mina kläder? duktigt! hörs imorgon, då ska jag visa er en udda vårjacka/tantkavaj jag köpte på second hand hemma i linköping i helgen!

2 kommentarer:

  1. hahahahahahahahahaha osten, jag dör :D:D:D

    SvaraRadera
  2. hahaha ja den bara hängde där liksom :((

    SvaraRadera