Sidor

torsdag 10 februari 2011

det blev en bra torsdag ändå!

bra :
+ h&m har äntligen skickat min check på 550 kr till mig.
+ om sex dagar flyger jag till london.
+ fick precis tre gratismånader på mobilen.
+ har anmält att jag vill jobba juni-sep i linköping i sommar.
+ två vikarier på mitt jobb har slutat = mer jobb till mig!
+ ska träffa älen om några timmar för fika.
+ imorgon är det fredag!

dåligt :
- jag har massor med plugg.
- jag är trött och har magkramp, vad fan liksom?
- jobbar 9.30 - 22.30 på lördag.
- alla tror att det är vår i februari, sen gråter de på facebook när det kommer lite snö. sluta. tycker klagomålen är värre än själv snön?
- min lampa på toan är sönder. får duscha med öppen dörr eller i mörker.

2 kommentarer:

  1. världens bästa lintu10 februari 2011 kl. 18:18

    bara att tända på! ljus alltså. sterarinljus, kanonmysigt med mysbelysning även vid duschning :)

    SvaraRadera
  2. haha det är för litet... i så fall får de stå på handfatet och då skvätter jag ner så ljusen slocknar :( eller på den ostabila toastolen.. men får försöka! ;>

    SvaraRadera