Sidor

tisdag 8 februari 2011

sjuk eller inte?

ja nu frågar jag er istället. har jag sjukligt mycket kläder eller inte? en del säger att jag verkar ha hur mycket kläder som helst, andra att jag har normalmycket. detta är en viktig fråga för mig haha! jag har pengabrist och ångest, känner att jag behöver köpa nya kläder och mår dåligt när jag inte kan det - men behöver jag må dåligt? hur mycket kläder har alla andra? hur ska jag kunna veta det? vore dumt att bara ta kort på min garderob (den är jätteliten och allt ligger intryckt, det hänger tre saker på varje galge och sådär, man skulle inte få en rättvis bild)















några av mina jackor/kavajer i hallen. två huvtröjor med i och för sig haha, men det hänger dubbla kavajer på en galge, samt fem-sju jackor/kavajer bakom dessa. har minst tre till i garderoben.














lite av de kläder jag inte fått in i garderoben så smidigt än, det ska jag försöka med sen! plus att jag kom på att jag har en torkställning full med kläder uppe med. men den räknas ju inte.
nu har jag ju fortfarande inte kommit på ett bra sätt att visa hur mycket/lite kläder jag har, men när jag flyttar ska jag räkna säckarna jag lägger mina kläder i! vet att jag har över 100 tröjor i alla fall, lätt. det kanske är lite väl mycket kan jag känna.

men vad tycker ni? jag dör om jag inte får mer kläder snart haha. men jag är ju ändå fattig, får försöka anpassa mig. men skulle lätt kunna sluta äta en vecka om jag fick en fin jacka. har ni mycket kläder? hur gör ni för att slänga kläder utan att få ångestanfall?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar