Sidor

onsdag 16 februari 2011

London Calling!















hey babes! idag är det dags! lintu är på väg till göteborg och jag ska möta henne om nån timme och käka pizza. vi kommer ju inte äta riktig mat förrän typ imorgon? så gäller att passa på! sen är det godis och öronproppar som ska köpas inför resan, sen åker vi ut till flygplatsen på hisingen och flyger till england ikväll. är så jäkla taggad! har med mig jääääättelite kläder, typ ett par jeans och en klänning. kommer ju shoppa allt där! herregud vad pepp jag är. nu måste jag kolla så jag har allt med mig, göra mig klar och packa det sista. kommer inte uppdatera när jag är i london - har inget internet + att det är semester! hoppas ni har överseende med det. kommer sakna de flesta av er ;> puss och ha det bra hemma i sverige! ses på onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar