Sidor

söndag 6 februari 2011

min dator brinner uppupupupupupupupu :(
















knulla mig i kuken :( min dator är dum i huvudet.
pappa kunde inte fixa den, men känns ändå inte som jag åkte hem i onödan! har haft en fet helg och om tio dagar åker jag till london. hur ska mina vänner överleva en vecka utan mig?! tänker säkskilt på stackars lilla anna som bara har mig som vän i skolan, och ingen annan.. blir inte lätt! sitter förrrrrressten på bussen hem till göteborg med anna banana nu, vi myser i skinnfåtöljerna och ska se på solsidan! men nu visar min datortemp 93 grader, känns som jag leker med elden när jag sitter här (oj vad roligt ju?! galet!). puss och vi hörs när jag är hemma igen! baaaaajs <3

3 kommentarer:

  1. köp en fläkt förfan. finns på typ biltema. bara att sätta i usb'n och placera under datorn. /emeli

    SvaraRadera
  2. Frida: Jag vet! Vi är ju sexiga :)

    Emeli: Haha jag veeet, gjorde jag för ett år sedan. Har på den varje gång jag använder datorn men den hjälper inte så mycket längre! (Uppenbarligen heeeh) ;(

    SvaraRadera