Sidor

torsdag 3 februari 2011

bloggar4you
















holabalola! sitter på bussen (bus4you för er som är lite långsammare) på väg hem till linkeboda nu. jag hatar ju att åka buss. varför åker jag buss liksom? jo för att jag gillar er där hemma så himla mycket, i alla fall en del av er! majoriteten avskyr jag säkert haha, men inte för deras skull jag åker hem liksom! bussresan har gått helt okej ju, haft datorn med mig för första gången så har sett på mia&klara, cougar town och nu ser jag "en idiot på resa" på svtplay, roligt ju! en sur kille som tvingas åka och se världens sju underverk, han är fett sur, tycker allt är fult och stör sig på alla. det gillar ju jag! :) äter mina favvobilar nu, och som ni ser äre ju stor kvalité på godiset nu för tiden, lagom stor bil och så, inget märkligt!

skulle kunna skriva ett bajslångt inlägg, men åt en sandwich förut och det smulade lite så ligger smulor under typ "c" och "n", går inte jättesnabbt att skriva då. men men, hemma om en halvtimme (!!!). det är kolsvart ute med jag ser slätterna i alla fall, ingen djup smålandsskog längre. ska träffa mami och anna hemma hos pappa snart, lämna datorn och gå hem och äta middag. orkar jag kanske jag drar ner på stan sen. förlåt för ful bild förresten, kunde ju inte direkt posa på bussen lixxxxxxxxxx. hej på nån dag eller två! ;>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar