Sidor

tisdag 15 februari 2011

GÖTT.
















haha gud vad nöjd jag är. inte bara för att det ser ut som om jag har typ en b-kupa på bilden, utan för att jag åker till london imorgon!!! ska bli så kul att få gå runt i en helt ny storstad, shoppa, äta god mat och fynda på massa mysiga marknader. här ska det shoppas vill jag lova! ska bli roligt att visa er allt fint jag hittat sen också :) tror jag skippar skola imorgon, vi börjar åtta och jag ska inte träffa min reskamrat lintu på centralen förrän vid två, men orka gå upp vid sex? nej. nu ska jag röja upp lite (eftersom det är visning här på lördag som sagt), men lovar att blogga mer innan jag åker! har för övrigt inte gjort nåt speciellt idag. träffat gulligt folk i skolan, sovit på en föreläsning och ritat körvar på bänken, gosat med anna, kissat och ätit minipizza. bra va? puss och pepp, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar