Sidor

söndag 13 februari 2011

jomen kul att man mår bra!

















och kul att jag är så jävla snygg? herregud. jobbade bara 9.30-18.00 imorgon förresten, hade läst fel datum för utbildningen jag skulle på med jobbet - så slapp det fram till 22.30! drog hem till malin efter jobbet, hade blåsor under fötterna efter allt spring på jobbet och var helt slut, inte alls taggad på fest ärligt talat. men sen bytte jag om, träffade terese och darja och blev lite taggad! inflyttningsfest hos anna och frida, vin och öl, sen fest i masthugget hos CJ. det var roligt, fastän jag knappt blev full (trodde jag skulle dö med tanke på jobbet innan?!). men drack bara en flaska vin och några öl så fick väl skylla mig själv haha. drog rätt tidigt hem till malin, fyllekäkade på burger king (crispy chicken meal med cola, plus lökringar och sourcream-dipp, oslagbar kombo!!). hoppade på vagnen hem till henne och somnade väl runt två-halv tre, men det var ju en kul kväll så det var ju huvudsaken!

men idag mår jag ändå inte bra. gillar inte grejen med att jag alltid blir bakfull nu för tiden, dagen efter är helt förstörd. sen vagna/bussa hem 50 minuter med massa folk haha. men kom hem, drack festis, åt billyspizza, somnade. nu äter jag chirre, tagga att gå upp sex imorgon. tagga england på onsdag!
______________________________________________

update: menade att jag jobbade igår, inte imorgon? haha är dum i huvudet. ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar