Sidor

måndag 14 februari 2011

blev ingen deppig singeldag!

















glad alla hjärtans dag! hoppas ni haft det bra med era käresta - partner, vänner, familj eller er själva helt enkelt! känns som det är väldigt delade åsikter om denna dag, vissa älskar den, andra hatar den, en del tycker den är onödig för man kan ju "visa uppskattning för de man älskar alla dagar om året" och många tycker bara det är kommersiell skit. jag är nog ingen av dom, bryr mig inte så mycket. är väl mysigt med en hälsning från en vän, eller ett kort från någon man tycker om! jag fick ett från den jag älskar mest så jag känner mig väldigt glad och nöjd.

känner mig rätt nöjd med livet i övrigt nu också! london i övermorgon och flytt om några veckor. kommer några dudes (eller dudettes) på visning av mitt rum på lördag så måste fan städa lite. men vad har jag gjort idag? var i skolan på föreläsning 8-10, sen drog jag till biblioteket och skrev ut flygbiljetterna och lite info om hotellbokningen. efter det åkte jag till avenyn och letade upp forex, växlade in fett mycket kronor till pund. sen köpte jag en god toast på 7eleven, satte mig i solen och väntade på bussen, åt och åkte hem! somnade och vaknade. och nu ska jag äta ärtsoppa. ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar