Sidor

fredag 11 februari 2011

av allt man kan (men inte bör!) äta på en buss...

















... så drar killen framför mig upp en påse skorpor för att äta på. tar en stor tugga precis när jag går förbi, ler sådär nöjt. som om han visste. som om han bara visste hur mycket jag hatade det. av allting jag ens kunde tänka mig att störa mig på. detta fanns inte ens med på den listan i mitt huvud. vad kommer härnäst? knäckebröd? nej, jag ska fan börja äta körv på bussen. ta med mig ketchup, senap. och rostad lök! verkar ju vara socialt accepterat, så varför skulle jag inte? ge mig en anledning, någon! eller är det bara jag som stöter på det här kollektiva ätandet? (på en bussfärd som fortfarande bara tar maximalt en kvart...)

2 kommentarer:

  1. världens bästa lintu12 februari 2011 kl. 03:09

    fast... skorpor är fan kung

    SvaraRadera
  2. kanske, men vem bryr sig? vidrig kille, han borde dö!

    SvaraRadera