Sidor

lördag 26 februari 2011

jobblördag!

hej och fy satan vad fräsch jag känner mig! samma kläder som igår (har jag aldrig?) och oduschad. vill ni fortfarande vara vän med mig? gick upp halv åtta imorse för att hinna åka till jobbet. träffade min aktivitetsledare på bussen, och hjälpte henne med lite grejer innan jobbet. helt värdelöst väder för jobb med barnen idag, alla läger inom hela verksamheten utan vårt(!) var inställda pga av det hala vädret. var inte många som kunde ta sig in till stan helt enkelt! jobbdagen gick super, blir bättre för varje gång jag jobbar. tar hand om en jättehärlig kille, roligt när man trivs på jobbet! var två nya barn i vår grupp idag, samt två nya killar som skulle börja jobba med mig och min kollega. gick jättebra! en tjej berättade för de nya lägerledarna att det enda jag gjorde var att sitta ensam i min lägenhet och bita på naglarna haha... undrar vad de tror om mig nu liksom! närå. grym dag i alla fall. såg nyss på melodifestivalen, kass deltävling. blir spännande i finalen dock, är faktiskt inte helt hundra på vem som vinner! hejar ni på någon? gillar en del i andra chansen, men måste ju tänka lite på eurovision med. eric saade kanske? känns så fjantigt haha, men hellre att han vinner än nån schalgerfjant som linda bentzing eller sanne nielsen, vore fan katastrof! nu ska jag lägga mig i sängen - imorgon ska jag köpa nya skor, kanske en väska med, och plugga!















(vanlig konversation med fasters sambo på fb förresten. vi behöver inte ens hälsa liksom)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar