Sidor

söndag 27 februari 2011

älskade söndag!

















god förmiddag/eftermiddag/morgon! gud vilken svår tid. men vem bryr sig - det är söndag! åh ni vet ju hur mycket jag älskar söndagar, veckans näst bästa dag. idag ska jag läsa ut en kursbok, men först ska jag shoppa skor! måste hitta senvinter/vår-kängor (lite hårt tyg och bra sula tänker jag) och svarta klackar. jag har relativt mycket skor, så jag klarar mig liksom, men inga svarta klackar jag kan använda. fan sämst? måste köpas! funderar på budget idag, typ ta tre betala för två på skopunkten. sliter ju ändå aldrig på skor, så kan köpa lite sämre kvalité med gott samvete. tredje paret kanske blir ett par onödiga snyggskor, gummistövlar eller sommarskor. ni får se sen! har precis sett en föreläsning om autism på tv och gjort mig klar. har ny blus från london på mig idag, gillar den! nu ska jag springa till bussen, ses sen, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar