Sidor

onsdag 2 februari 2011

happy linky!

















jajaja det är sant och lite galet - ska hem till linkan imorgon! vill att pappa ska förbättra min dator lite, den är ju så jäkla överhettad, och det är fan billigare att åka hem och fixa det än att lämna in datorn?! så så blire! hade tänkt träffa lite vänner, fika, dricka öl, hänga med familjen, käka god och gratis mat och se på melodifestivalen! låter ju för bra för att vara sant, jag vet. det bästa är att jag och min bitch anna åker samma buss hem till göteborg på söndag! eller ja, halvvägs i alla fall :)

idag har jag faktiskt tvättat för första gången sen nån (några?) veckor innan jul, diskat, haft massa skola och nu ska jag packa inför imorgon - blir mycket! tur att jag får låna fina annas resväska! pusss och hej, vi kanske ses i helgen linkyboysandgirls! haha...

2 kommentarer:

  1. vaaaaaa, hur kan man göra datorn bättre? :D

    SvaraRadera
  2. haha man öppnar upp skiten och baaa dammsuger eller nåt!! pappa vet nog. tror det är fel på fläkten eller att hela datorn är full med skit eftersom den blir så varmer! så fixar man det borde ju datorn funka bättre! ;>

    SvaraRadera