Sidor

torsdag 10 februari 2011

effektiv torsdag med den bästa!

































min pappa samt lillasyster säger jämt att jag plutar (putar?) så mycket med läpparna på kort - är ju sant! kanske inte. har ni haft en go dag eller? det har jag! varit rätt effektiv. ringt till nya arbetsgivaren och mitt gamla jobb på gruppboendet i linköping och sagt att jag vill jobba juni - september i sommar, jag var först på listan av vikarier som skulle få jobba mycket, så hoppas på mycket jobb! sen har jag ringt lite jobbsamtal på mitt nuvarande jobb, inför helgen, samt nuvarande hyresgästen där jag ska flytta in! jag skulle få komma och kolla på lägenheten och fick flytta in tidigare än första april om jag ville, schysst tjej! har även pluggat lite idag, men bara lite.

åkte in till stan runt sex och fikade med världens bästa vän. vi åt på donken i brunnsparken haha, regnade så orkade inte gå så långt. sen drog vi till espresso house på centralen, snackade skit om allt och alla som vanligt och myset i värmen. hon var världens bästa, erbjöd flytthjälp om hon var ledig från praktiken då, annars skulle jag och pappa få låna hennes bil! kändes så skönt att slippa vara stressad inför det, särskilt med tanke på hur dyrt det är att hyra bil! men nu drar gullet till oslo och jag åker snart till london så vi lär inte ses på ett tag. men alltid lika gött när vi väl ses! ska slagga nu, har skola imorgon efter tre dagars ledigt. puss & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar