Sidor

söndag 27 februari 2011

jobbar på morgondagens outfit...

















vad tror ni? ni får en tjuvkoll på mina byxor jag fyndade idag. kostade 399 innan, fick dom för 49 kr. enda paret i butiken. fynd! hittade inga skor tyvärr, får kolla inne i stan. köpte en röd stickad tröja och en kort t-shirt med nirvana på, inne på h&m i alla fall - betalade med en värdecheck på 200 kr. restbeloppet blev 48 kr - så kom hem med två tröjor och ett par byxor för under hundralappen! imorgon efter skolan ska jag stanna kvar och plugga, för typ första gången i världshistorien. har förberett matlåda och allt. efter det ska jag kolla lite second hand runt järntorget, finns så jäkla mycket där! hoppas jag hittar något, så himla sugen. kanske ett par skor? hörs imorgon, börjar tidigt så hinner inte blogga innan! men håll tummarna för snygga fynd! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar