Sidor

torsdag 20 januari 2011

Way out West!














första feta artistbomben: robyn. hey, it's all over the news baby, svårt att missa! way out west hade ju sitt första bandsläpp idag, så första jag tittade när jag kom hem idag! åkte till skolan med ensam mamma söker-linda imorse, blev inte så starstruck. hon såg inte ut som på tv, fast ändå precis likadan haha. hon var fortfarande en ensam mamma, men hade hon inte vart på tv så skulle inte hela världen veta det. tycker det är ett fjantigt program och väntar fortfarande på ensam pappa söker. tror ni det kommer?! jag väntar alltså. det kommer. såg alltså henne på vägen till skolan - i skolan somnade jag. vi hade en föreläsare som bröt på danska och jag förstod inte allt hon sa. sen somnade jag. fick åka hem. somnade på bussen haha, helt slut! när jag kom hem och äntligen skulle få kissa och sova började alla ringa mig, pratade mig nästan lite pigg. somnade några timmar senare och vaknade typ nu! en fyra timmars powernap, kändes ju lagom. måste äta kvällsmat och försöka somna till tio(?!!!!!!) för att orka upp vid sex. jag och min bästa vän lintu tänkte för övrigt flyga till london om några veckor! jag har råd och är sjukt sugen. men ingen av oss har kort man kan betala med över internet HAHA. så vi får typ stanna hemma? ska nog till banken imorgon och kolla detta, kanske har fel kort eller något. förstår inte varför det inte funkar? anyways, uppdaterar er om london! PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar