Sidor

tisdag 18 januari 2011

löve of my life
















hahahahahhaahahahaha honey. det är okej, jag var också mycket mycket fulare när jag var yngre. men snälla. herregud vad ful du var. herregud.

ja peter jihde, löve of my life, har inte alltid varit så sexig som han är nu. men vem bryr sig, man ska ju leva i nuet så nu fokuserar vi på hur han ser ut nu! ställde klockan på 07.30 för att peter jihde skulle vara på tv. jag såg aldrig peter jihde. antagligen för att jag inte kunde öppna ögonen, men jag hörde inte hans ljuva röst heller. eller så bara somnade jag om för jag var så upptagen i mina drömmar! drömt om sex hela natten typ, helt galet. är fan helt slut i huvudet av allt drömmande nu; är det inte shopping så är det sex! typ det enda jag drömmer om, måste vara nåt fel på mig. men man ska inte klaga. nu ska jag äta frukost (=knäckebröd) sen dra till körskolan och plugga lite, sen köra in till göteborg. tur att jag är avslappnad och glad på morgonen för en gångs skull! :)

2 kommentarer:

  1. hahahahahahahahahahahahahaha det är något seriöst fel på dig :* gick det bra å köra? :D

    SvaraRadera
  2. haha ah jag vet :(

    jo det gick mycket bättre än förra gången! :) men är fortfarande väldigt stressad när jag kör så lite dålig på att kolla runt omkring mig och planera, men det är typ det :P får gå i körkortsterapi eller nåt! ;)

    SvaraRadera