Sidor

fredag 21 januari 2011

London!

















Nu är resan till London bokad och klar! Åker om tre veckor, 16-23 februari! Skönt att stanna där en hel vecka, eller fem hela dygn eftersom man räknar bort resedagarna. Gick på 1800 med flyg och allt, men då fick vi ett fint hotell med inkluderad frukost och sånt också. Ska man stanna lite längre kan det vara värt några hundra extra för att slippa nåt skitställe tycker jag, hade det vart en weekend hade jag inte brytt mig! Men det bli asskönt, skönt med lite semester. Och bli av med London-oskulden också. Ska åka med min bästa homie från Linköping, Lintu. Vi ses typ en gång i halvåret så vi tänkte spendera lite kvalitetstid tillsammans! Vi ska shoppa massor (tog med oss en resväska), äta god mat och dricka öl antar jag! Blir fett nice. Ikväll ska jag äta massa körv hemma i sängen, dega med chipspåsen. Blir nog lite dricka och middag med kompisar imorgon. Trevlig helg va!

2 kommentarer:

  1. kommer bli så jäävla fett :D

    SvaraRadera
  2. jaaaa, minst sagt! snacka om bra kvalitetstid liksom ;D

    SvaraRadera