Sidor

onsdag 26 januari 2011

trust is shareware















































hej hej hej hej HEJ hejkehrjeoe3wdf! känner mig så himla äcklig idag så ni får inga seriösa bilder. brukar jag lägga upp seriösa bilder? vet inte. haha vem bryr sig. vart i skolan idag, fyra timmars föreläsning så det var rätt chill. äntligen börjar skolan handla om saker jag är intresserad av! vi snackade om barn i skolåldern idag, vilken roll föräldrar har i ens uppfostran och hur bortfall av vissa bitar i uppfostran kan påverka en längre fram i livet. vi pratade också mycket om ungdomar och identitet, alltså tonårstiden och hur den påverkar oss som människor. haha väldigt kul och igenkännande. typ att det egocentriska tänket försvinner med åldern, man blir medveten om omvärlden och vill skapa en egen integritet - det är därför ungar som är lite äldre ofta sätter upp skyltar på dörren med "ingång förbjuden!!! går du in dör du!!" och sånt haha. dödskallar och hela köret! kul att få förståelse till vad alla sånahär beteenden kommer ifrån! just nu sitter jag och ska plugga lite här hemma. somnade nån timme efter skolan, lagade onyttig lunch (pasta och köttbullar haha) och nu väntar jag på att min jobbkollega ska ringa så vi kan planera helgen och ringa barnens föräldrar och berätta om det. mmm måste piggna till nu! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar