Sidor

tisdag 25 januari 2011

Pappa, parkeringsturken och jag.

pappa länkade en video på "parkeringsturken biskopsgården" på sin facebook som han tyckte var lite rolig (haha, tyckte jag med!). dock blev jag sur på alla rasistiska kommentarer som fanns på youtube, klippet var ju roligt för att en man var på så jääävla dåligt humör för att nån ställt en bil utanför hans garage, inte för att han kom från ett annat land.


jag: så jävla onödigt att snacka massa skit, kan inte folk bara se det roliga i själva klippet, att snubben hade en jävligt dålig dag?
pappa: finns väl ingen anledning att läsa sånt. det är ju inga normala människor som kommenterar nåt som händer på nätet.det är ju där puckona ser sin chans att spy ut sin skit. plus att jag träffar fler infödda svenskar som är minst lika dumma i huvudet.

haha helt plötsligt gick det bara upp för mig hur lik jag är min pappa. vart jag fått mitt ärliga och lite fula språk ifrån. att jag lite surt alltid konstaterar vad jag tycker och så äre bara! jag gillar hur man kan se det när man är äldre, hur lik man är sina föräldrar. skrämmande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar