Sidor

söndag 23 januari 2011

söndag i blandad kvalité












































jag älskar fortfarande söndagar! bortsett från fredag måste det vara min favoritdag! en såndär extra dag på veckan utan några krav på att man behöver göra någonting, jag som är så bekväm av mig älskar det! gick upp vid elva idag, såg på p3guld lite men tyckte faktiskt inte det var så bra? tog en promenad ner till centrum (partille alltså!) för att ta ut lite caaash. köpte några böcker från en brud på blocket, tjänade 200 spänn och fick hemleverans, grymt? läste lite utvecklingspsykologi, men är så inne i min bok just nu (saknad, karin alvtegen!) så jag vill läsa ut den först. annars kan jag fan inte koncentrera mig alltså haha. har städat och plockat lite här hemma med, youtubat och glott på tv. och pratat med anna och mamma som jag sa! igår var sjukt mysigt förresten, jag och linette var hemma hos emma och chillade med två grymma filmer - berättar om de två imorgon. nu ska jag äta lingongrova och nåt. haha vet inte. läsa, se på tv, vänta 8 timmar på att en film ska ladda ner.. tror jag ska upp sex imorgon så får försöka somna innan tre. HARE!

2 kommentarer:

  1. sötunge, sluta va så mogen och äta nyttigt och beställa hem böcker..... får ångest?

    SvaraRadera
  2. haha äta nyttigt? mackor är typ det onyttigaste som finns :( och böcker måste jag tyvärr köpa ;) lite pissigt när man får lägga 2000 spänn på böcker man inte ens vill ha dock haha!

    SvaraRadera