Sidor

söndag 23 januari 2011

random familjebilder från jul

1. normala föräldrar och en normal dotter
2. anna fick en snowracer och började nästan gråta haha
3. trötta tjejer efter allt julstök
4. mamma och anna spelar spel
5. jag var förkyld, anna dokumenterade

åh anna ringde nyss. vi skrattade och skrek och hon gav mig ett recept på hur man gör egen apelsinjuice (hon borde skaffa en blogg). hon ska börja skriva brev till mig, det blir nog intressant att läsa! saknar henne. hon sa att hon brukar ligga och gråta i sin säng när hon tänker på mig. så himla söt och jobbig, love her.

2 kommentarer:

  1. jag vill också ha ett litet syskon :( fast en lillebror som är ascool och inte ett dugg störig och som man kan bara hitta på asfeta grejer att göra med! och en storebror vore också fett... fast det tåget har la redan lämnat stationen liksom.


    :(

    SvaraRadera
  2. jaa jag längtade efter ett litet syskon (madde och jag är ju jämnåriga liksom) jättelänge! men sen när jag var typ 13 så..! :) trodde det var kört då med. men tror det är lite kört för dig nu iofs.. egen unge är nog mer aktuellt, gud vad hemskt! haha :D mmm storebror är rätt soft! aldrig velat ha en lillebror/storasyster, båda verkar jobbiga. fått som jag velat! ;)

    SvaraRadera